Vägen till galenskap är ändlös

Mike Tyson blir lyxprostituerad.
O.J Simpson skriver en bok om hur han skulle ha gjort OM han mördat sin fru och hennes älskare.
Tokerierna haglar. Jag vet inte vilken som är värre än den andra.

Mike Tyson menar dessutom att alla mäns största fasa är att deras fruar ska ligga med honom. Jag tror faktiskt att han har rätt. De männen måste undra om deras äkta makar har förlorat förståndet fullständigt.

Och beträffande O.J: en bok som heter "If I Did It, Here's How It Happened"...
Kommentar överflödig.

Kommentarer
Postat av: geas

jag vill inte att någon ska ligga med Mike Tyson :´(

å andra sidan vill jag att OJ ska skriva en bok om hur han mördade sin fru. Varför? Vad tänker han?

2006-11-17 @ 19:41:57
URL: http://flufcopter.blogspot.com
Postat av: Elin

geas: VILL du att han ska skriva en bok om det?

2006-11-18 @ 14:36:53
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0