Vågrätt

Vem är hälsosam en söndag? Jag bara undrar.
Min gissning är ingen. Alla som säger att de är det är både onyttiga och hycklare (Anna Skipper, känn dig träffad). Alla syndar på söndagar, de kunde lika gärna byta namn på det till just synddag. Av någon anledning tror jag att jag ville ge sken av att jag inte skulle gå hem och bakissvulla idag när jag handlade på Ica, så jag slängde ned två avocado, tomater och mineralvatten i korgen innan jag gick till kassan. Slinker det inte ned ikväll, så gör det väl det imorgon istället.

Under hela eftermiddagen har jag sedan legat under en filt i fotändan av min säng och kollat på Grattis världen. Mina mest påfrestande fyskiska prestationer bestod av att sträcka mig efter läsken samt att låta handen vandra mellan påsen med Stjärnor och min tuggande käft. Summering: till och med Gud vilade på söndagar...

Kommentarer
Postat av: anna ki

tja hallo!
fasiken att jag missar dig hela tiden pa msn!
eller sa ar du doldis for mig =)
anyway, hello, jobbar di pa aftonbladet! skriv genast ett mejl o beratta! puss anna

2006-11-26 @ 19:13:13
Postat av: Malena

Tja Elin! Du undrade vad en hotellfrulle kostar. Det kostar ca 80-100 kr / person. Vi hade jättemysigt idag på frukostdejten. Bra idé att bjuda grabben. Kram M

2006-11-26 @ 20:22:45
URL: http://malenasplace.blogg.se
Postat av: Elin

Anna Ki: Jag mejlar dig så fort jag kommer hem, hjärtat!

Malena: Under hundralappen är ju som hittat, här skall mumsas hotellfrukost! :)

2006-11-27 @ 15:01:35
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0