Vem är du, vem är jag- levande charader

Elin, beskriv hans intensiva blick..!

Tack för den passningen. Igår kväll när vi väl kommit till Snerkan och tagit oss förbi en vakt som helst ville maska på kön så mycket som möjligt hittade vi ingenstans att sitta. Därför satte vi oss i knät på några vi känner. Eller, inte direkt i knät men så nära att det faktiskt känns som man sitter på dem. Snart gick de och vi fick herravälde över deras bord. Fröken J började prata om Spretet, som var en av dem som vi satt i knät på och försökte beskriva hans intensiva ögon för N.

Elin, beskriv hans intensiva blick..!

Jag kände mig som om jag just fiskat upp ett omöjligt kort i Charader. Hur fan beskriver man någons intensiva blick. "Ja, han har en intensiv blick." "Ja, men hur då?" "Ja, men inte fan vet jag- intensiv!"
Tålamod har aldrig varit en av mina bästa kvaliteer och särskilt inte när det är berusningsdrycker involverade.

Senare den natten satt fem tjejer på en trappa utanför en trappuppgång i centrala Uppsala med varsinn hamburgare i näven. En smörig kille glider förbi i sin pizzaräser och vevar ned rutan. Ät inte hamburgare för då blir ni feta, säger han. Det är vi redan, vrålar HH och kastar lök mot honom och pizzaräsern. Alla skrattar. Alla utom pizzaräserkillen, som kanske inser att det inte var något bra sätt att ragga på. Eller så insåg han bara att vi inte var intresserade. Jag tror löken gjorde susen!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahahahaha! Fan vilken kväll! Mina ben är döda. Aj. haha!

2006-11-08 @ 14:08:02
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Elin

Julia: Jag har knappt provat att stå på mina än... :)

2006-11-08 @ 14:12:51
URL: http://ontherocks.blogg.se
Postat av: Linda

Fan vad bra gjort! =) Vilken idiot. Fet kan han vara själv.. Ja jag vet att det är olagligt, men vet inte riktigt vad man har att sätta emot.. Om jag tjafsar så kanske jag får ännu sämre tider sen, och jag måste vara kvar tills jag hittar nått annat iaf =( Och jag fick CV:et, har bara glömt av det =) Tack så mycket! Imorgon eller så fort som möjligt när jag har tid ska jag sätta mig ner med det där& försöka få ihop nått bra. Ser inte fram emot det I tell you.

2006-11-08 @ 14:13:25
URL: http://lindamariaengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0