Flickvännen är en art med dålig karaktär

Fredag.
Det betyder party på singelspråket. Det betyder systemet, runda på stan efter nya örhängen, nytvättat hår och en massa ögonskugga. Om inte annat betyder ordet fredag att man vill gå ut. Typ.
Jag är kluven. Och full av dåligt samvete som bara ligger och gror. Jag sitter här vid min dator och försöker komma på vad jag egentligen vill. Och varför jag får dåligt samvete.

Ibland krockar det. Kompisarna krockar för eller senare med pojkvännen. Och jag får dåligt samvete. De gånger de festar och jag vill stå över får jag dåligt samvete och känner att jag "alltid säger nej". Det är inte sant. Om man hänger med ut och festar en gång i veckan säger man inte alltid nej. Men ändå kryper det fram från under någon sten. Fan också.

Jippi, det är helg. Eller något annat jävligt klämmigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0