Ibland är lite gott nog

Ibland går man runt och tror att det är så mycket som måste falla på plats i ens liv för att det ska vara- well, ett bra liv helt enkelt. Med så mycket fritid som jag har, har man tid att fundera på vilka de bitarna är för just mig. Att drömma om mer eller mindre onödiga prylar som jag vill ha är ibland ganska roligt. Andra dagar är det sådana dagdrömmar som drar ner en i skiten och förstör. Igår var en sådan dag.

Men ibland inser man att en kopp chai-te och en rostad macka är gott nog.
Vissa eftermiddagar räcker det liksom med det lilla helt enkelt. Det är så förbannat skönt!

Kommentarer
Postat av: Solen

Hej, du frågade om priset på ett armband inne hos mig..... eftersom det är äkta stenar och lite swarovski så blir det lite dyrare.... ett armband identiskt med det på bilden skulle kosta 140:- + frakt. Mvh Fia

2006-10-18 @ 06:26:51
Postat av: Elin

Fia: Thanx!

2006-10-18 @ 12:23:03
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0