Bloggpaus a k a begravningspaus

Nu åker jag på begravning, blir borta tills söndag. Bloggen får stanna hemma.
Tung helg framför mig med andra ord, men det kan inte hjälpas. En konstig sak som slog mig igår när jag stod och bortsade tänderna var att jag aldrig säger namnet på orten i Västergötland som jag skall åka till. Jag säger alltid till mormor & morfar, det har jag alltid gjort. Morfar försvann från världen i våras och nu är mormor också borta. Var ska jag åka nu egentligen? Hur mycket kommer jag åka dit? Min bror och jag spenderade ju trots allt hela somrar där i mormor & morfars trädgård, lägenhetsungar som vi var. Jag försöker vänja mig, men det tar väl lite tid antar jag. Det känns ledsamt och tråkigt.

Förresten ska jag försöka locka med mig M till en pytteliten stad som ligger granne med denna på söndagen innan vi åker hem igen. De har en underbar park, precis vid Vättern där jag älskar att gå- särskilt på tidiga hösten!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ledsen över din förlust..

2006-09-25 @ 09:27:26
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Elin

Linda: Tack!

2006-09-25 @ 15:12:55
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0