Gudarna vill mig illa idag

Sovmorgon, vilken lyx. Trodde jag ja, och det skulle ju jag få fan för.
Huvudvärk till att börja med, och det svor jag över ett tag tills jag insåg att det kunde bli mycket värre än så. Och det blev det också. Punka på cykeln och ont om tid. Det fick gå ändå, och förmodligen förstörde jag däcket totalt när jag cyklade på ett däck utan luft i. Tre minuter tills tåget skulle gå när jag upptäcker att ombyggnationerna av stationen gör att tåget bytt spår och står en halv evighet bort. Inte en chans att jag skulle hinna det. Summa summarum: svettig, sen, med huvudvärk och punktering. Äntligen fredag, my ass.

Glömde jag förresten säga att kvällens party är inställt? Favorit i repris...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0