Här har du, Torsten!!!

Ingen examen, inga pengar.
Så enkelt är det, i alla fall för journalisternas a-kassa.
Jag har en metodtenta som ligger släpande och jag har väl hela tiden vetat om att jag måste göra den någon gång, men medan man fortfarande studerar är det nästan omöjligt att ta igen gamla poäng. Detta eftersom man ständigt läser till en annan tenta. Därför har det aldrig blivit av förut.

Jag har dock insett att jag måste ta itu med skiten. Trots att det är tidernas tråkigaste kurs tillsammans med tidernas tråkigaste bok så måste jag. Annars går jag i personlig konkurs och det är fan så mycket tråkigare än Torsten Thurén och hans Vetenskapsteori för nybörjare. Tro det eller ej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0