Last man in space

Jag tycker synd om Christer Fuglesang. Återigen snackas det om att han KANSKE ska få skjutas upp i det oändliga svarta som kallas rymden. Så har det låtit i tio år nu för stackars Christer. Och därför tycker jag så synd om honom.
Jag kan inte komma på en människa som är lika synonymt med loser som han. Han är liksom människans misslyckande förkroppsligat. Ingen människa kan ha blivit känd för mindre. Inte ens Robinson-Robban, han uppvisade ju i alla fall en ny dimension av människans dumhet.
Christer Fuglesang däremot, han är bara känd för vad han inte har gjort. Han har spenderat en halv livstid på NASA, men INTE varit i rymden och DET är han känd för. Om kravet för att man ska vara känd är att man inte ska ha varit i rymden- då är jag ta mig tusan skitkänd!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0