Överdos

Jag har sovit för mycket.
Eller så är det något annat fel på mig. Vaknade efter tolv timmar upp strax innan halv tolv av att fröken J ringde på dörren. Hon vet ungefär lika väl som jag själv att jag aldrig sover vid den tiden. Med viss modifikation såklart, och idag var ett undantag. Seg i kroppen och i knoppen tänkte jag att jag skulle ut och röra på tentaklerna ett slag, närmare bestämt i 65 minuter. Konstigt nog har jag inte blivit särskilt mycket piggare av det, snarare tvärtom faktiskt. Sedan jag kom in från min runda har jag i stort sett inte rört en fena. Jag hade lite energi kvar i kroppen när jag stod i duschen och funderade på vad jag skulle sysselsätta mig med den här dagen.Sedan tog jag ett jättestort glas med mjölk och satte mig på sängen och sedan var det kört! Jag fattar ingenting, det måste vara så att jag helt enektl sovit för mycket! Tolv timmar gjorde helt enkelt min hjärna komatös. Där fick man för att man skulle "sova ut".

Kolla på film med fröken J och c/o klockan 22 ikväll? Ja tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0