Rapport från studio 1

Eko-nyheter i detta nu, och jag är pigg. Nästan skamligt pigg, faktiskt. Klämkäckt pigg.
Så har man varit uppe i fyra timmar, sändning i lite mer än två. Visst, det tog emot lite när jag skulle upp i morse, men det gör det ju å andra sidan alltid lite grann då klockan inte ens passerat 04.00.  När det numera dessutom är mörkt som i en säck blir det ju knappast bättre heller. När jag är pigg brukar det betyda att sändningen, av någon anledning blir lite sämre, vilket kanske låter lite konstigt men så är det. Inte idag dock, tungan ligger rätt i munnen och hjärnan funkar som den skall. Skönt!

Ångvälten passerade alldeles nyss studion där jag står. Det innebär att han sänder idag, tur att jag gått hem då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0