Bagis!

I morgon ska vi kolla på en lägenhet i Bagis, a k a Bagarmossen för alla som inte bor där. Det vill säga för oss också då, men hon som bor i lägenheten skrev bagis och jag tyckte det lät roligt.
Jag försöker rota fram en åsikt om Bagarmossen, men jag har ingen aning. Jag vet inte ens om det anses som en bra eller en dålig närförort. M säger att det nog inte är så tokigt, så vi ger det en chans. Loftgång oroar mig en smula, eftersom det påminner mig om Basungatan (ryyyys) på Kronoparken (ryyyyys) i Karlstad. Där knarkare dog av överdoser och folk blev ihjälhuggna (båda är sant, men inte så vanligt). Fast det gäller väl inte loftgångar i allmänhet...

Hur som helst, första steget mot att flytta till Stockholm. It's niiiice!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skoj gums, hoppas lägenheten är fin!

2007-04-02 @ 19:19:56
URL: http://minatankarochsanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0