I huvudet på...

Innan ens första tanken för dagen hade en chans dök två andra saker upp i min skalle när jag vaknade:

1. Bruce Springsteens låt "The River" - Ingen pjåkig låt alls, egentligen en av hans bästa. Men jag har inte en susning om var den kom i från. Fan, vad mycket musik det cirkulerar innanför det här pannbenet. "We'd go down to the river. And into the river we'd dive...

2. Huvudvärken - Dag sex på de hamrande tinningarna, så i dag gjorde jag något radikalt. Jag tog en Panodil. Jag har vägrat de andra dagarna, för att undvika klassiska pillertrillarmanér, men att sitta i en fullpackad bil (inkluderat en fyraåring) i 15 mil och ha ont i skallen, det gör jag icke.

Snart drar vi till Dalarna över helgen. M:s farmor ska ha balluns, nu har jag trettio minuter på mig att fundera ut kläder, blåsa håret och äta frukost. Good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0