Första luggen på 15 år

Jaha, då var man jävligt friserad då. Inte så att det ser så jävligt ut, snarare tvärt om, men jag misstänker att det är svårt att se att jag har varit och klippt mig. I alla fall om man känner mig.
Jag borde vål egentligen ta en bild på deti kväll, för Gud vet hur jag kommer se ut i håret i fortsättningen. Jag har ju inte haft lugg på över femton år, så om jag över huvudtaget kan fixa det så jag inte ser ut att ha dagpermiss, så kommer jag vara både tacksam och nöjd. Annars är det just permiss-looken som jag oroar mig mest för nu. Jag har haft den förut, och av just den anledningen har jag hållit mig till en simpel frisyr de senaste åren - inte så mycket frisyr alls. Långt och lite uppklippt, så det kanske var dags att visa lite guts!

Kanske vågar mig på en bild i morgon när jag är lite mindre glåmig!

Förresten: om ni inte vill tänka på kön och Cirkus Scott i samma mening, så ska ni inte klicka här. Fick länken mejlad till mig i dag av en kollega, har inte hämtat mig riktigt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0