Nyhetsankare goes Ankeborg

Det bästa med att Bladet har tv-sändingar måste ju vara att nyhetsankaret mellan sändningarna knatar runt på redaktionen klädd för just nyhetssändning.
Det betyder: prydligt upptill, privat nedtill. Oftast är det kavaj och lips på överkroppen och kakishorts och sandaler på underkroppen. Eller hawaii-shorts och crocs (ryyys). Ser mycket roligt ut, nästan lite Ankeborg-likt. Även om det kanske skulle vara lite dirty. Och mycket störande för alla andra på redaktionen.

Undrar vad Claes Elfsberg eller Jarl Alfredius hade på sig under skrivbordet? Hoppas det inte var Ankeborg-style bara...

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, har för mig att jag för länge sedan såg i ett skämtprogram att de skojade om det där, typ att en gubbig nyhetsuppläsare (vet inte vad han heter) på rapport var naken nertill. Fast nu när jag skrev det lät det inte lika roligt....

2007-08-14 @ 23:49:34
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Elin

Lina: Jo, lite roligt, tyckte jag... :)

2007-08-15 @ 09:13:44
URL: http://ontherocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0