Om man måste välja en...

Ärligt snott från Candy.

Blogg: Får bara väja en, får bara välja en... Då tar jag Hannas, den är greeeeat!
Stilikon: Maria Andersson (Sahara Hotnights)
Mascara: High definition lashes - Clinique
Väska (du måste inte äga denna): Min svarta kuvertväska i lack från 1940-talet.
Modell: Daria Werbovy
Skådespelare: Dött lopp mellan Johnny Depp, Sean Penn och Chris Cooper
Parfym: Be deliciousfrån DKNY
Resmål: New York. Så fort jag hittar ressällskap drar jag.
Skor: Högklackade och svarta
Designer: Michale Kors
Färg: Jag skiter i att folk säger att det "inte är en färg" - svart är bäst
Fulaste plagg: Seglarjacka
Fulaste accessoar: Benvärmare
Mest användbara plagget: Jeans, I love them.
Godis: Cocosprickar
Skönhetsprodukt: Lypsyl
Tv-serie (genom tiderna): Sex and the city

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snyft, jag blev rörd på riktigt.

2007-08-13 @ 14:28:46
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Elin

Hanna: Är det sant? Vad bra! :)

2007-08-13 @ 15:27:57
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0