Scheiße

Jag kan inte låta bli att att bli besviken. Och när jag blir tillräckligt besviken, arg eller ledsen så tar jag en cig. Nu har jag suttit i ett av byggets äckliga rökrum, de luktar lite som de där pubarna förr där halvalkoholiserade medelåldersmän satt och intog några öl innan de orkade sig hem. Förr, det vill säga innan det blev rökförbud överallt. Jag trodde jag saknade inomhusrökandet, men efter fem minuter där inne luktar jag nu askkopp. Lite som the good old days, men ingenting som man önskar tillbaka.

Nu tappar jag onekligen tråden här...

Besviken var det. Inte arbetslös, men helt befriad från roliga arbetsuppgifter. En tjänst som jag inte vet om jag vill ha. Och har blivit petad från avdelningen jag varit på i sju månader, för att ge plats åt en som vickat för mig. Men jag ska väl vara glad. Det måste man ju. Fast det just nu känns ... trist! Om ett dygn eller så är jag kanske mindre bitter än just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0