Sjuk - på årets varmaste dag

Känner mig lite krasslig i dag och är hemma från jobbet. På årets varmaste dag, pust. Sysselsätter mig med att titta på film och läsa istället, jag fick ju faktiskt en del sol i helgen. Karlstad-sol, alltså - den bästa sorten.
Trippen hem till Värmland var faktiskt bland det bästa jag har gjort i sommar. Tjejerna, hemmiljön, solen och all tid med pappa var precis vad jag behövde.

Just nu försöker jag hitta en badplats i närheten som jag kan gå till efter jobbet i morgon när jag mår lite bättre. Trots att den här stan flyter runt i både hav, sjöar och tjärnar verkar det fan inte finnas ett vettigt badställe inom en mils avstånd. Åtminstone inte en där man måste fighta både småbarn och gamla ölburkar om platsen i böljan.

Och förresten: Ha ha ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0