Dylan Moran och en Big Mac

Uj uj uj.
Det betyder att gårdagen blev bra. Att jag och M knappt rört oss ur soffan sedan vi vaknade vid halv tolv är också en bra indikator på det samma. Oväntat nog blev det schlager framför tv:n i 90 minuter innan festen kickade igång på riktigt och efter det ÖG. Ändrade mina skoplaner i sista sekunden innan avfärd och det var klokt. Att gå in nyaköpta stövlar hade knappast varit bra med tanke på hur mycket dans det blev under natten. Holy smoke, jag älskar mina vänner. De är världens bästa...
Vid två-snåret gav de dock upp och när de gick hem lallade jag iväg till Etage för att höra M och hans kompis sjunga Creep i karaoke-hörnan. De såg kärleksfullt på varandra hela låten, som fulla polare lätt gör när de har en del innanför västen.

Runt fyrasnåret kom jag och M hem med en påse onyttigheter som vi delade på i soffan. Vi kollade på Dylan Moran och jag skrattade så jag fick ont i huvudet. Den människan kan faktiskt vara bland det roligaste som gått på denna jord... Jag tror jag ska slå av bruken nu och kolla på det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0