Klorofyll

Åkte ut till Plantagen i dag efter jobbet.
Jag älskar att gå runt i den fuktiga jordiga luften därute, det känns som det är något drömskt över det. Och en stund bland klorofyllen gjorde mig gott - ända tills jag kom hem.
Jag tror jag är trött och hungrig och allmänt slutkörd just nu och fick därför ett litet utbrott när det kändes som allt gick snett för en stund sedan. Stängde in mig i gästrummet där jag nu sitter och pyser ut ilskan.

Jag blir ganska sällan arg. Men när jag blir det, usch och fy, då skakar det i väggarna. M och jag är tvärtemot när det gäller det där; han är lugn som en filbunke och jag är stormig.
Nu ska jag gå ut och krama på honom och be om ursäkt för mitt utbrott. Det gick inte ut över honom, men det är aldrig kul med arga människor.
Nu ska jag vara snälla och glada Elin hela kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0