Målarpaus

Det verkar som hela världen kollade på melodifestivalen i går. Eller hela Sverige åtminstone. Medan Anna Book och Tommy Nilsson gastade i kapp satt dock jag och M och avnjöt en underbar middag. Murkelsås is the shit, inget snack om den saken! När vi kom hem luktade det hundmat i trapphuset och färg i lägenheten. Med de två alternativen föredrar jag helt klart färglukten.

Nu är M iväg och köper två små rollers. Vi hade inte en tanke på att vi kanske kunde behöva det, men det gör vi och så snart han kommer tillbaka så ska vi ge oss in i målandet igen för en andra strykning. Mina älskade gula adidasbyxor anno 1981 kommer väl till pass nu och är redan helt vitfläckiga sedan igår. De har hängt med länge, men har nog definitivt gjort sitt efter detta äventyr.

Ska ta lite bilder på det hela så ni får se. kanske finns det lite terracotta kvar också att fota, så ni förstår varför måleriet var nödvändigt...


Kommentarer
Postat av: Lina

Alla utom jag! Men jag läste på aftonbladet om melodifestivalen iaf :) Jag har skaffat mig en helt ny blogg och undrar om det är ok att jag länkar till dig därifrån?

fd. dorisen.blogg.se

2007-02-04 @ 15:57:36
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Elin

Lina: Du vet ju att jag tycker att det är där man ska läsa om det också! ;) Självklart är det okej, jag länkar till din nya!

2007-02-05 @ 18:32:05
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0