Urk två dagar i rad

Jag har varit en slarver hela veckan. Eller snarare en slacker, som valt att köpa lunch istället för att ta med i låda. Och bara för det straffas jag nu, eftersom de två senaste luncherna har varit rätt taskiga.
Onsdag: alla andra väljer biff a la Lindström, jag stekt gnocchi med röd pesto. Låter gott? Men det var det inte.
Torsdag: Överväger pasta, men ändrar mig i sista sekunden och tar bakad potatis med något fetaostguck. Precis när jag får maten kommer jag på att det stod oliv någonstans också och hela gucket smakar oliv. Svart dessutom, urk urk urk...
I dag hade jag dessutom med mig mat, men ordkade inte värma den. Värma. Hur mycket ork behöver man egentligen? Det är ju för fasen bara att sleva upp och trycka på knappen.

I morgon blir matlåda - I swear!


Kommentarer
Postat av: Martin von Krogh

Kom igen, vad är det för fel på ICA. Fördig mat på några minuter....;)

2007-02-08 @ 19:35:20
URL: http://amanintransit.blogspot.com/
Postat av: Elin

Martin von Krogh: Du har så rätt, Martin. Tacka vet jag ICA: det är billigt, gott och det går fan så mycket snabbare! ;)

2007-02-08 @ 20:49:04
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0