Barnmat mättar också magen

I det här hemmet verkar det som vi blandar gourme med barnmat under veckorna.
Ena dagen älgfilé, andra fiskpinnar. Sedan grillad lax som följs upp av köttfärssås och spagetti.
Jag vill säga att jag tycker att det är dumt, men det kan jag inte. Barnmat är gott. Och, nej - inte sån på burk innehållandes mosad banan eller levergryta i såskonsistens. Jag menar sånt man käkade när man var liten. Fiskpinnar hamnar klockrent i den kategorin. Jag kan inte komma på när jag åt det senast. När jag tänker efter - förmodligen medan jag fortfarande var barn. Okej, jag ska göra en liten insats att komma tillbaka till mina gamla matvanor. Mer lax, mindre fiskpinnar... 

M sitter i vardsgrummet och pratar med tv:n. Givande konversation vad det verkar, för han gör det varannan minut. Tennis är bra att prata med, trots att de bara stönar som svar...

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, tja, här sitter och och käkar köttbullar och makaroner och just nu är de det bästa jag käkat på länge länge. Känns det som. :)

2007-01-24 @ 18:19:44
URL: http://oh-julie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0