För många alternativ

Allt som är uthärdligt blir det fram till sekunden då man inser att man har alternativ.
Efter det - outhärdligt. Jag är expert på det, snudd på professor i det faktiskt.
Fram tills jag köper nya kläder gillar jag mina gamla, innan jag bokar klipptid är håret rätt snyggt och lägenheten är inte alls så tokig - förän jag har varit och tittat på andra. Efter det - katastrof.

"Här kan jag inte bo, det där kan jag inte ha på mig och vad tänkte jag med när jag klippte mig såhär?"
Every time. Samma när jag var liten. Leksaker, folk man frågade chans på, fritidssysselsättningar - t o m kompisar.

Apropå kompisar kommer alla sju hit på min födelsedag. A L L A! Det värmer långt långt ned.
Klagan över att ingen varit här innan är över, nu kommer de allihop. Lycka!

Dagens bra saker:
* Salladen från Café P - yum-yum.
* Värme i elementen - no more stenåldersgrotta
* Skratta på jobbet åt det där med www
* En månad kvar till mina flickor kommer hit

Dagens tråkiga saker:
* Inte ta åt mig, inte ta åt mig, inte ta åt mig...
* Måndagshumör
* Gubbar som spottar inomhus
* Tandborsten rullar in under badkaret


Kommentarer
Postat av: Elin

Anonym: Konstigt att ditt intellekt inte hajat ännu att anonyma inlägg inte är the way to go här...

2007-01-23 @ 10:02:42
URL: http://ontherocks.blogg.se
Postat av: Lisa

Nu var det ju så att mina två första inlägg inte var anonyma. Utan du bara raderade för att det inte passade dig vad jag skrev. Jag förstår inte hur du kan leva med dig själv. Du är sån jäklans hycklare.

2007-01-23 @ 16:10:45
Postat av: Martin

Ojoj. Det var ord och inga visor. Å andra sidan så står det ju faktiskt blogginnehavaren fritt att välja vilka kommentarer som ska vara kvar.

Nu vet jag inte vad som skrivits, men jag är av åsikten att om man bara ska gnälla och vara negativ kan man lika gärna strunta i att kommentera överhuvudtaget.

2007-01-23 @ 16:49:06
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Elin

Lisa: Varför bry sig om du inte gillar det jag skriver? Jag skriver inte om dig, jags kriver om mig själv! Spänn av! Dessutom: hemlig IP-adress=anonym! End of story!

Martin: Sanning, broder! :)

2007-01-23 @ 18:11:03
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0