"Jag ska kasta loss och lära mig slåss"

Årets låt? Martin Stenmarck - årets låt?
Hör mitt elaka skratt, för det kan bara inte vara möjligt att Martin Stenmarck gjorde förra årets låt.
Tack gode Gud att kategorin inte heter årets BÄSTA låt, för då hade jag verkligen satt mitt te i vrångstrupen framför tv:n i går.
För övrigt sjöng Veronica Maggio falskt, In Flames var fulla, Sanna Bråding var både dålig och illa stylad, Martin Stenmarck var gladast, Benny Anderssons Orkester är inget dansband, Sahara Hotnights nya var som ett rakt streck, The Knife hade konstiga tackvideos och Christian Falk hade konstig frisyr.

HÄR är årets låtar (och hör sen):

1. We're from Barcelona - I'm from Barcelona
2. Young Folks - Peter Bjorn and John
3. Can't be so - Fibes Oh Fibes
4. Längst fram i taxin - Snook
5.  Let's Kill Ourselves A Son - Timo Räisänen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0