2 1/2 liter huskur

Det senaste dygnet har jag druckit två och en halv liter tranbärsjuice. Första glaset var gott, vid det andra började det bli lite enformigt och när jag hällde upp det tredje kände jag hur det skvalpade i magen och jag mådde lite illa. Men det är min huskur, den enda jag har och den enda som någonsin har fungerat för mig. Det botar det där som tjejer får mycket enklare än killar, och en del får det flera gånger per år. Jag får det flera gånger per år, och varje gång dricker jag så mycket att jag knappt kan röra mig utan att bli sjösjuk.

Nu ska jag öppna den sista litern - rap!

Kommentarer
Postat av: Candy

Jag har nästan jämt problem med urinvägarna. I dag gick jag på toaletten typ fyra gånger på 1½ timme. Det hade förvisso inte med urinvägarna att göra, tror jag. Problemen var liksom de motsatta. :P Men annars har jag de där problemen varenda vecka. Fast det bryter aldrig riktigt ut på allvar. Fattar INTE vad som är fel, för det har inte visat nåt hos läkaren. Tranbärsjuice är i alla fall hjälpligt, men tyvärr väldigt sockrigt. Brukar oftast köra på citronvatten. Inte bra för tänderna, men åtminstone relativt kalorifritt & definitivt sockerfritt! :)

2007-07-26 @ 21:21:45
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Candy

För övrigt: krya på dig! :)

2007-07-26 @ 21:22:09
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Spiro

Min mormor (nu känner du dig inte alls gammal va?) har också haft en del besvär med det. Hon dricker numera ett glas sur lingonsaft om dagen och har sen dess inga problem öht.

2007-07-26 @ 23:13:22
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0