Bryggan hägrar

I morgon är det måndag. Det betyder att det snart är fredag, med viss modifikation. Det är bäst att tänka så, för det känns obeskrivligt pissigt att gå tillbaka till jobbet i morgon. Pissigt, vedervärdigt, överjävligt är bara under statement. Därför tänker jag att det snart är fredag och då ska jag åka till min underbara Julia och gå på Bryggan med henne och Andreas.

Mmm, Bryggan... Många fina sommarnätter det. Förra året såg det ut så här mest hela tiden. Alla legala droger på en och samma gång. Snart är det fredag, people!

75483-101

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, snart fredag! Det är fan det enda jag har och se framemot!! Sliter (verkligen sliter) på jobbet varje dag och den enda ljusglimten är att äntligen få dricka sig aspackad (eller är det bara jag som är dum?! ;) ) med dig och Andreas!! Weehoo! :D Buss buss

2007-07-03 @ 16:40:08
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Elin

Julia: Aspackad var ordet! En dag kvar nu! :) Bussbuss

2007-07-05 @ 12:47:50
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0