Kvantitetstid

Så, det mest avancerade jag gjorde i går vad att öppna läskburkarna som jag satte i mig i ett hyfsat tempo. Sov två timmar och slöade framför tv:n resten av tiden. Minus tiden då jag köpte en pizza och den tid jag spenderade i duschen ger det en ungefärlig tid framför burken på 9 timmar. Lite Vänner, lite Cold Case och resten rent skräp. Jag kommer inte ens ihåg vilka program jag såg. Och jag som just deklarerat för M hur mycket skönare det är att läsa än att glo på meningslös tv.

Bara därför måste jag starta den här dagen (japp, sov tills nu och har sällskapat med ett gäng skitkonstiga drömmar hela natten) med en promenad till Enskede och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0