SM i bar hopping

Varför blir det alltid så himla blött när jag går ut med folk från jobbet? A L L T I D. Känner mig dessutom vuxen och mycket mogen när jag läser att jag skickat mess till kollegan på en bar ett kvarter bort och sagt att klapp kanon var målet. Om det nu var det, så lyckades jag ganska bra med det. Dessutom har jag aldrig varit med om att hinna med så många barer på så kort tid:

* Gerdas (så mycket folk att den där lilla båten nästan gick i två delar)
* Lemon (så mycket folk att den där lilla uteserveringen nästan gick i två delar)
* Lokal (inga sittplatser, så vi nöjde oss med en drink)
* Trädgården (Spring break-stämning, inte en käft över 22)
* Reisen (riktigt schysst, tills de började spela Wu-Tang och folk blev galna)
* Riche (prôppat, och stängde på tok för tidigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0