Därmed pasta 2.0

Vad sjutton är det för fel på pasta nu då? Jag tycker att det är lysande lunchmat. Men det är något nedlåtande med tonfallet på en av mina kollegor när han kollar på min matlåda och säger: "och du har med dig pasta, eller..?".

De första femtioelva gånger jag log jag lite bara, men nu har det gått över till att jag har större lust att köra på den mycket användbara "det ska du skita i". Nu gör jag inte det på grund av risken för dålig stämning. Kollegan själv är ju en kille som verkar ha två lägen när det kommer till matlagning: gröt och Dolmio pastasås.
I dag hade jag - chocker- pasta med mig - för jag gillar't!


Kommentarer
Postat av: Linda

Såna där gliringar har jag också fått 1000 ggr minst för jag äter mest pasta& du skulle höra vad folk gillar att kommentera min ketchupkonsumtion. Vad fan är det för fel att gilla något extra mycket?

2007-03-20 @ 21:48:09
URL: http://minatankarochsanningar.blogspot.com
Postat av: Linda

Såna där gliringar har jag också fått 1000 ggr minst för jag äter mest pasta& du skulle höra vad folk gillar att kommentera min ketchupkonsumtion. Vad fan är det för fel att gilla något extra mycket?

2007-03-20 @ 21:49:57
URL: http://minatankarochsanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0