Melodifestivalens 42 tums scen

Tog en sväng in i Globen i dag och hämtade alla mina grejor till Melodifestivalen.
Fick med mig världshistoriens största ackrediteringsbadge. Har aldrig sett en så stor förut.
Kikade in en snabbis till scenen och hörde Sebastian och hans kör repa. Fan, vilket pyttescen. Trodde den skulle vara bredare, men den är väl anpassad efter att passa i max 42 tum antar jag. det är ju trots allt där de allra flesta ser det sen.

Melodifestivalen kan ha ett av de tristaste pressrummen ever. Förutom Hultsfred då, där man sitter i en barrack på hjul. Mycket glammigt, särskilt när det ösregnar ute och det bildas en stor pöl nedanför som man alltid hamnar i hur man än gör.
Okej, jag kanske föredrar Globen ändå då. Den är ju trots allt inomhus och minns jag inte fel har den dessutom en bar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0