Schlagertips

Lördag är lika med jobb.
Det känns faktiskt inte helt för jävligt. Nu har jag ätit, sovit och jobbat shclager i sex veckor och då skulle det snarare kännas bakvänt att inte vara med under klimax. Ska packa lite stuff och sedan åka in för att umgås med brorsan och hans sambo innan jag beger mig till Globen.

Har svårt att formulera ett riktigt tips för kvällen. Om inte Ark vinner tror jag faktiskt på Måns, trots att det är allergisk mot när man blandar språk i låtar. Särskilt när det är spanska, franska eller italienska. Tomas G:son är en tönt, men det kan ju inte Måns rå för. Låten har trots allt internationell potential...

Kommentarer
Postat av: Josefine

håller också på the ark. såklart :) ola är så söt.

2007-03-10 @ 16:27:25
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0