Skenslarver

Det är tur att man får folk över i bland, för annars är jag rädd att det skulle se ut som hej kom och hjälp mig hela tiden hemma hos folk. Eller bara hos somliga. Eller bara hos oss.
Fast alltid när jag säger att det ser ut som i en svinstia garvar M och mina kompisar. Men sedan har ju jag ett förflutet som skenslarver också. Skenslarver som i att jag innan det kom hem folk till mig ibland kunde plocka fram grejor så att det faktiskt såg ut som det bodde någon där. Typ intressanta böcker och annat pretantöst...

Nu har jag istället plockat undan, gömt och städat bort skräp. Lägenheten är i toppskick - åtminstone i dag!

Kommentarer
Postat av: Steinarvanessa

I kinda like it. Thanks!

2008-05-27 @ 11:47:08
URL: http://steinarvanessa.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0