To hell with sittlift, stavar och termobrallor

När stod jag på ett par skidor senast?
Jag vet inte ens om det räcker med fem år sedan, kanske är det mer.
Jag har inget emot skidåkandet när jag väl är uppe i det, men tanken på det tilltalar mig inte heller särskilt mycket.
Det är knappt så att det är helt kosher att inte gilla att åka skidor, att inte sukta efter en stuga i Åre. Men what the hell, för snart är det vår.

Bladet undrar om vi har vårkänslor. Det kan nog inte bli mer ja på den frågan från mitt håll. Nu vill jag bara ha plusgrader och sol...


Kommentarer
Postat av: Linda

Idag sa en av mina kollegor: Man ser att sommaren är här snart.. Då tänkte jag: Herrejisus, hon var ute i för god tid& sa: Nja, men vår iaf ;-) Och ja, ge oss plusgrader, krokusar& vårkänslorna börjar ju redan finnas så :)

2007-03-06 @ 14:55:21
URL: http://minatankarochsanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0