Tour d'Uppsala

Årets första glass blir alltid lite kallare än man trott.
Väl ute på gatan började solen gå i moln, det blåste ordentligt och luften var inte lals så sval som jag hade föreställt mig att den skulle vara. Ändå åt vi vår glass. Fröken J tog till och med en bild på glassätandet precis när lite sol tittade fram och lyckades på så vis på till en bild där det såg varmt och vårigt ut. Det var det inte. Det blåste så mycket så det isade i Fröken J:s tänder dessutom.

På hemvägen ägnade jag mig åt att cykla i kapp med helt ovetande cyklister. Det är ganska roligt. Och säker mycket irriterande för dem, men mest roligt för mig. Det är en sån grej som jag inte kan sluta med, särskilt inte när det kommer till folk som cyklar om mig och sedan cyklar långsammare än mig. Då blir det cykeltävling med en gång. I dag tog jag två killar och en tjej. Kände mig stolt när jag stannade utanför huset.

Vrickat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, fan va kallt det var! Bläh! Men oh! I helgen är du ju hemma på dagarna, vad sägs om att boka in oss på bryggan en hel förmiddag då? :D

2007-03-15 @ 09:50:59
Postat av: Julia

Haha, fan va kallt det var! Bläh! Men oh! I helgen är du ju hemma på dagarna, vad sägs om att boka in oss på bryggan en hel förmiddag då? :D

2007-03-15 @ 09:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0