Wipped

1748 kronor fattigare.
Det är resultatet av en dryg timme på stan i dag, vilket är snaslöst när man bara tänker i siffror. Men då är det två par skor, en väska och två Clinique-produkter inräknat i priset och plötsligt så är det väl inte så mycket längre. Eller, tre par skor menar jag, fast ett par var till M. Jag lekte sugar mama en stund, och det funkade alldeles utmärkt.
- Jag känner mig jävligt wipped, muttrade han när vi lämnade fram hans pjuck i kassan och jag hivade upp Visakortet. Fast han var nöjd. Han fick ju trots allt skor att ha på sitt nya jobb.

Man skulle knna tro att han fortsätter vara wipped här hemma också. Just nu rengör han ugnen och jag gör ingenting. Fast det var hans eget val. Och jag är tacksam över att jag slipper. NU gör han middag också. Sicken kille, han är värd bra mycket mer än de där dojorna.

Nu ska jag försöka tona ned det röda i mitt solbrända fejs och snygga till mig inför kvällens party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0