Förlovad med en jordnötsring?

Jag tror vi måste sluta skriva om Linda Rosing. Kvinnan verkar ju mest av allt behöva en terapeut. Eller en kisare, eller en präst eller någon att annan prata med. Hennes förkärlek till att vända sig till pressen så fort det har hänt henne något är inte bra. men dagens artikel har ändå medför årets bästa pratminus:

Linda lägger förlovningsringen på bordet framför sig.
- Nu vill jag göra porr.

På bilden till artikeln håller Linda upp sin fölovningsring. Någon annan än jag som tycker den ser ut som en jordnötsring? I så fall förstår jag att hon inte vill gifta sig med Fadde...

Kommentarer
Postat av: Jan

Precis min tanke! Jag blev sugen direkt. På jordnötsringen alltså. Inte på Linda Rosing.

2007-05-25 @ 10:48:40
URL: http://veckoliv.blogspot.com
Postat av: Elin

Jan: Bra att du förtydligade! :)

2007-05-25 @ 12:53:54
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0