Füssball

I dag anmälde jag mig till Bladets fotbollslag. Jag vet inte riktigt hur det gick till, men huxflux hade jag mejlat ett svar på mejlet som skickats ut och nu inväntar jag bara matchtröja och gul-svarta strumpor. Okej, jag är inte helt talanglös när det kommer till fotboll. I och för sig var det nästan ett decennium sedan jag lade av, men DÅ var jag inte helt talanglös. Nu, åtta år och några kilon senare vet jag faktiskt inte riktigt hur det ligger till med bolltrollarkonsterna...

Det lär vi väl märka den 11 juni. Då samlas alla småtjocka mediamänniskor från hela Stockholm ute på DIF:s gräsplaner och slåss om hedern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Elin friskt humör, heja heja :D

2007-05-24 @ 10:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0