Inget fel med att vara personlig assistent, men...

Läser hos Hanna om After Work på Blue Moon i Karlstad. Rydell & Quick och gratis tacobuffé. Ett vinnande koncept tydligen, eftersom varenda personlig assistent och kisare inom en fem kommuns-radie var där. Tog om tre gånger och drack fyra isvatten, på sin höjd en Hoff eller kanske (woho) en päroncider.

Alltså, Rydell & Quick. Tacobuffé. After work. Jag vet inte var jag ska börja.
För. Många. Sarkasmer. På En. Och. Samma. Gång. Kortslutning.

Dagens roligaste: Någon har i en kommentar hos Alex Schulman liknat hans kroppsform med en ostbåge. Vrålgarvade. So true, är min bedömning efter att jag träffade honom i går. Dock en ganska trevlig ostbåge.

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag har varit på den där AW:n några gånger. Går man dit med några vänner är det visserligen rätt ok och ett bra sätt att börja kvällen på (man slipper laga mat och det är billig öl). Men jag brukar oftast gå hem innan banden börjar spela. Det är då helvetet brakar lös... :)

2007-05-05 @ 18:20:04
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Elin

Martin: Good judgement call! Hade du varit en av dem som klappade till Rydell & Quick så hade jag sagt upp bekantskapen! ;)

2007-05-05 @ 19:28:09
URL: http://ontherocks.blogg.se/
Postat av: anna k

alltså, vad är Rydell och Quick för några? Jag har aldrig hört talas om dem...

2007-05-06 @ 00:41:25
Postat av: Elin

Anna k: Åh, det kan du vara glad för. Kort beskrivning: ett coverband bestående av två långhåriga snubbar med ungefär lika mycket credd som Björn Rosenström...

2007-05-06 @ 16:39:03
URL: http://ontherocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0