Poppin' pills

Innan jag stängde av tv:n i går såg jag en trailer för "Talang 2007".
Med ens vill jag bara vill trycka in en gevärspipa i munnen på mig själv och trycka av. Tobbe Trollkarl, Bert Karlsson och en kille som ingen kan komma på varför han fortfarande är på tv: Peppe Eng. Denna man är den största anledningen till mina självmordstankar varje gång trailern för programmet dyker upp. Den andra är tanken på att så många svenskar tycker att det är ett "trevligt" sätt att spendera fredagskvällen. Kanske om man är dyngrak, medvetslös eller redan har tryckt på avtryckaren och lämnat in. Inte med sina snoriga ungar runt omkring sig, en halväten skål chips och en box La Chasse. Det funkar bara med hagelbössa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0