Thank God för hårsnoddar

Åååh, mitt hår är på gränsen till sunkigt, säkert på grund av allt klet som jag numera stajlar det med på morgnarna. Men jag orkar bara inte tvätta det i kväll. Jag hinner aldrig göra det när jag går upp på morgonen, det är helt enkelt inte prio ett den tiden på dygnet. Därför måste jag alltid göra det på kvällen. Helst måste jag bestämma mig för det såpass tidigt också att det hinner självtorka innan nio. Det hinner det inte göra nu, och därför får jag dras med den här kallufsen i morgon. Jag får försöka fundera ut några panikfrillor, in case of hair emergency...

Nu: min favorit bland allt skräp som går på TV 3 (tadah) Project Runway.
Jag vet inte varför, men jag är en jäkla sucker för det programmet. Som jag har längtat!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ah! jag vet! Det är det bäste som visas på trean nu! Jag följde de maninskt förra säsongen! :)

2007-05-24 @ 08:50:27
URL: http://oh-julie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0