Verkkopäiväkirja

Så heter tydligen blogg på finska. Jäkligt skumt språk det där. Det fick jag veta av en kollega nyss. Femtioelva vokaler och konsonanter för ett litet ord.

Annat som hänt i dag:

* Schulman har frågat min chef varför hon hatar mig.

* Jag har tvingats äta fläskkarré till lunch. Eller tvingats och tvingats, men det fanns inget annat. Tog två tuggor och slängde sedan skiten.

* Den mystiska huvudvärken är tillbaka. Funderar på att boka in en cat scan snart. Mest för att lugna mina nerver, men kanske också mitt huvud.

* Har skapat ett mejlkonto för Ragnar Dahlberg. Jag kan sätta mycket på att han aldrig setts på nöjessidorna på aftonbladet.se förut. Nu kan man skicka in sina hälsningar till café-giganten.

* Ätit fyra banener och två päron. Kollegan sa att han hört att man kunde äta för mycket frukt och bli fruktförgiftad. Hypokondrikern i mig var tvungen att googla det - utom all fara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0