Ärligt stulet

Senaste impulsköp: Två rosa, och ganska dyra, hortensia
Bästa promenad: Längs med Karlbergskanalen
Äter lyxmiddag: Jag har ätit en i mitt liv och det vattnas fortfarande i munnen när jag tänker på den: vit tryffel, kalv, marulk...
Favoritgata: Folkungagatan
Bästa förfestmusiken: Oldies, allt från Johnny Cash till Depeche
Reser helst till: Italien och Grekland, men drömmer om New York
En bra gå bort-present: Handgjorda praliner
Favoritlyxartikel: Min underbara hårinpackning och sporadiska ansiktsbehandlingar
Älsklingsljud: Regn mot fönsterrutan
Senaste upptäckt i Stockholm: 90's på Riddarkällaren.
Favoritgalleri: Har aldrig satt foten på ett, tror jag. Okultiverad som jag är
Här bjuder jag mamma på middag: I mitt kök
Fikar gärna på: Södermalm och Kungsholmen, många olika.
Favoritfärg/er: Någon sa någon gång att svart inte var en färg, men jag hävdar motsatsen. Rött är också fint.
Rockstjärna jag vill träffa: Elvis, när han fortfarande var ung, snygg och singel
Favvoskor: svarta pumps
Klädkonto per månad: En tredjedel av lönen
Mode jag aldrig vill se igen: vad jag än skriver här kommer bli modernt igen. Men jag svarar MC Hammer-byxorna.
Bästa fyllekäket: äter i stort sett aldrig fyllekäk, men jag kommer ihåg att falafel på Grönt & Gott i Karlstad var gott
Bästa diktsamlingen: inget poesifan över huvudtaget

Listan ärligt snodd från Linda K (som jag misstänker snott den från DN På stan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0