Självklart...

.... glömde jag att ställa tillbaka klockan i morse. Och plötsligt var jag totalt förvirrad, eftersom det (precis som alltid) kändes som att alla klockor i lägenheten visade olika tid.

När jag väl ställt tillbaka alla jag kunde hitta, blev jag lite sur över att jag inte utnyttjade den här morgonen bättre med att sova en timme mer. Jag har nämligen redan svår ågren över att jag går på mitt skift i morgon.

Förresten: Jag vill verkligen kunna sitta i soffan och tycka att Nyhetsmorgon Söndag är ett mysigt tidsfördriv när jag käkar frukost. Men i bland är Tilde de Paula som en Pernilla Wahlgren på lyckopiller - och hon ger mig utslag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med om Tilde. Om jag läser DN Söndag samtidigt känns det lite bättre.

2007-10-28 @ 16:55:30
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0