Why Oh Why

Jag har underbara vänner. Klumpen som kröp upp i maggropen den här veckan har fått en ganska bra lösning, tack vare vänner som tar sig tid och bryr sig. Jag har ältat fram och tillbaka och de har svarat och gett råd. Allt handlar om jobbet och även om jag inte vet hur det blir ännu, så känns allt ganska bra nu.

Här är exempel på hur vännen i ett mejl försöker reda ut livet viktiga:

"Jag vet, det är skitsvårt! Du måste nog bara tänka efter vad du vill och kan tänka dig att göra. Finns det radiojobb?
Finns det webbjobb?
Vad vill jag?
Vad är meningen med Livet?
Varför går Heroes, Grey's och Top Model samtidigt på TV?"

Råd OCH ett garv - kanonbra kombo när det är jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

OCH Mia och Klara!!

2007-10-13 @ 12:28:51
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0