Hej då

Nu har jag vänt upp och ned på hela lägenheten och källarförrådet efter teoriboken som jag köpte för två år sedan. Det var första gången jag försökte ta körkort. Då fick jag jobb som jag prioriterade högre och skrev aldrig ens teorin. Nu är det mer allvar, och därför tyckte jag att boken kunde komma väl till pass.

I morgon skriver jag in på mig på min intensivkurs i Norrland. Tur för mig att min mor bor i en sån liten håla att det finns buisness för intensivkurser, så jag bor där och slipper deprimerande internat som jag vet att andra tvingats bo på.

Klockan sex går planet och jag blir borta i över två veckor. Tar visserligen med mig datorn, men vi får se hur mycket bloggande det blir. Nu ska jag fylla min mp3 till bristningsgränsen och gosa med M innan jag åker...

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till! Själv ska jag förhoppningsvis i veckan få börja övningsköra med min sambo så att jag också så småningom får ett körkort :)

2007-09-02 @ 21:41:07
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Elin

Lina: Härligt! Min kille säger att han inte vågar köra med mig, ha ha. Lite temperament kan väl inte skada... :)

2007-09-03 @ 21:38:20
URL: http://ontherocks.blogg.se
Postat av: C

Kom & hälsa på mig vet jag! XD [Lovade mig själv att lägga av med den där smileyn, men, öh. . .]

2007-09-04 @ 23:50:22
Postat av: Elin

C: För kollektiv hetsätning? ;) (Ja, sån smiley är fortfarande okej i mina ögon) Avstånden här uppe är dock inte att leka med... Visst är det Sundsvall-trakten du håller till i?

2007-09-05 @ 17:42:08
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0