Kanske med platåskor?

Ingen kontakt med bredbandet i skogen i går, men det gick fint att klara sig utan det. Fokuserade mig istället på att drcika vin, snacka strunt med or och mors man och kolla på fotboll. I väntan på matchen gluttade jag lite grann på Cocktail, en av mina favvoslö-filmer. Men en sak funderar jag på: hur lyckas de alltid få Tom Cruise att se så lång ut? Castar de bara folk som är 160 eller kortare, eller vad? Han ser alltid ut att vara minst 180, trots att han knappt är störe än en gnutt.

Till och med i Eyes wide shut ser han lång ut, hur är det möjligt? Hur som helst, så gillar jag honom faktiskt i Cocktail, när han kastar flaskor och är allmänt kaxig. Sen blir han ju skitmesig i slutet, men det blir han ju alltid. Förutom i Collateral, där är han ju faktiskt grym...

Nu ska jag förbränna nötterna jag käkade i går genom en ordentlig kvällsprommis med vovven.

Kommentarer
Postat av: Martin

Collateral är nog min favorit med Tom Cruise. Iallafall de senaste 15-20 åren.

2007-09-14 @ 10:04:24
URL: http://hellvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0