Värkligen

Inte bara att vakna med huvudvärk - vakna av huvudvärken. Svårslagen start på ledigheten, och dessutom drömde jag mardrömmar hela natten. Kanske var det därifrån jag fick huvudvärken också, den personen har fortfarande den effekten på mig... Någon dag är det väl slut med det, det känns som det är dags...
Tänkte trösta mig själv med att gå på pressvisningen av Michael Moores nya film, Sicko. Hoppas att den är bättre än Fahrenheit, som var en riktig besvikelse till uppföljare.

Han är en smart man, som borde göra smart film, men Fahrenheit var bara att sparka in öppna dörrar - helt olikt Bowling for Columbine. Hur som, bio är faktiskt ganska bra mitt på dagen, så det ska bli grejt. Tur att man har vänner som jobbar liknande skift som en själv...

Kommentarer
Postat av: Rigmor

Det kanske är så det ligger till då folk stavar "verkligen" fel- de stackarna har ont!

2007-09-27 @ 21:36:46
Postat av: Jan

Jag gillade Sicko. Man inser hur bra man har det i Sverige när man ser den filmen.

2007-09-28 @ 11:08:30
URL: http://veckoliv.blogspot.com
Postat av: Elin

Rigmor: Ha ha, en tänkbar teori!
Jan: Absolut. Däremot tyckte jag nog att den var lite Hollywoodiserad i sitt berättande och alla argument var nästan övertydliga. Men det kanske är sättet det måste framföras på för att det ska nå ut till amerikaner - eller så tror Moore det i a f.

2007-09-28 @ 11:33:58
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0