Varning: tråkbloggande

I bland är det bara att inse: man har inte så mycket vettigt att skriva alla dagar. Har knappt lyssnat på radio, inte kollat på tv, inte läst någon tidning, inte pratat med någon jag känner förutom mamma. Och då knappt om något annat än bilkörning och teori.

Lite lappsjuka har jag nog fått trots allt. Fick mess från kollega M som undrade var jag var och att det inte var sig likt på Bladet utan mig. Det värmde såklart, och med ens längtade jag hem lite extra.

Topp fem på saknade ting (och folk):

1. Gosa med M i vår härliga säng
2. Dricka vin på Ljunggrens med vännerna
3. Få vara ensam hemma
4. Slöa söndagar under en filt i soffan
5. Jobbet (minus arbetstiderna)

Kommentarer
Postat av: Martin

Så det är körkort på gång för fröken Bohman också? Själv satte jag ju teorin igår och har nu bokat tid för uppkörning. Bättre sent än aldrig. :)

2007-09-14 @ 09:52:21
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Elin

Martin: Grattis till teorin, hörru. Jag har min i veckan och bävar lite just nu, lite nervös är man ju alltid.

2007-09-14 @ 12:53:28
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0