Amerikanskt snyft

Jag är torsk på amerikanskt snyft.
Amerikansk prime time super snyft.
Snyft-tv. I stort sett alla respekterade tv-program från Staterna verkar innehålla sånt som framkallar drarrande läppar. På mig fungerar det ta mig fasen varenda gång.
Oprah.
Fab 5.
Doctor Phil.
Prisutdelningar på OS.
Ikväll är det Extreme Home Makeover som fixar biffen.
Särskilr när det är män som bölar. Då öppnar sig mina tårkanaler på vid gavel.
Film har väl egentligen samma effekt, fast där är det kanske mer berättigat på något vis...

Jobbintervjun flöt på bra idag, de ska tydligen bestämma sig ganska snabbt vilket alltid är positivt.
Vet inte riktigt hur sugen jag är i o f s. Ganska låg lön, ganska långa arbetsdagar och dessutom blir ju de arbetsdagarna ytterligare två timmar längre, eftersom jag måste pendla till Stockholm varje dag.
Jag vet inte jag...
Skulle dock göra sitt för egot om de ville ha mig.
Enklast för veliga människor som mig vore om jag slapp välja dock. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0